برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اغلب افراد یادگیری یک زبان را توصیه می کنند که احتمالاً پایه و اساس برنامه نویسی کودکان سایر زبانها نیز باشد. این به این دلیل است که زبان ریشه همه آنها یکسان است. بنابراین ، اگر موفق به یادگیری یک زبان برنامه نویسی مانند جاوا شدید ، می توانید زبان های دیگر را نیز درک کنید.

سطح مهارت

شما سریع شروع به جمع آوری زبانی مانند اسپانیایی می کنید زیرا قبلاً برنامه نویسی کودکان انگلیسی را می دانید و الفبا و ساختار گرامری هر دو کاملاً مشابه است. با این حال ، اگر به یادگیری زبان ژاپنی فکر کنید ، با چندین شخصیت منحصر به فرد مواجه خواهید شد.

به همین ترتیب ، اگر تازه شروع کرده اید ، زبانی مانند پایتون را انتخاب کنید زیرا درک آن بسیار ساده است. همچنین ، لازم نیست نگران عامل نحو باشید.

فقط انتخاب کن بهترین زبان برنامه نویسی برای ایرانیان سایبر انتخاب بچه ها اسکرچ

گاهی اوقات راه آسان برای تصمیم گیری در مورد یک زبان برنامه نویسی است. این کاملا خوب برنامه نویسی کودکان است زیرا کودکان می توانند اصول ضروری برنامه نویسی را از هر زبان برنامه نویسی یاد بگیرند. در این انتخاب هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. اگر متوجه شدید فرزندتان به کد نویسی علاقه دارد ، فقط شروع به کار کنید.

اگر می خواهید فرزندتان به زودی کد نویسی را شروع کند ، Scratch بهترین بستر برای انجام این کار است. بچه ها برای ایجاد بازی ها ، متحرک سازی شخصیت ها و ساخت برنامه های جدید ، بلوک ها را کشیده و رها می کنند. پیمایش برای این پلتفرم نسبتاً آسان برنامه نویسی کودکان است و بچه ها زمان زیادی لازم ندارند تا کل مفهوم را کامل درک کنند.

 

زبان برنامه نویسی کودکان مانند Scratch برای ساخت بازی ها یا انیمیشن های  کدنویسی کودک شما بسیار مفید است. بچه ها ایده کاتبی را می آموزند برنامه نویسی کودکان که به آنها یاد می دهد چگونه در مراحل ساده کالای مورد نظر خود را درست کنند. Scratch همچنین دارای یک جامعه

این پلتفرم برای موارد زیر مناسب است:





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: